hunden-emilsliv

Alla inlägg den 12 september 2015

Av hunden-emilsliv - 12 september 2015 16:21

   


I går på ena promenaden

så stötte vi på den här snoken, den låg på vägen.

Emil verkade inte alls märka ormen på vägen utan gick förbi,

själv hajade jag till och undrade vad det var för något.


Ormen såg död ut..

men jag tog upp den med min gåstav,

jag tyckte det var synd om den skulle bli överkörd.

Men när jag tog upp den så ringlade den ihop sig kring gåstaven.

Jag la den på gräset en bit ifrån vägen.


     


Det är en nyfiken vovve jag har.

Han tycker om att titta, på TV eller genom fönstret.

Han har lite olika stilar.


   

 

En  egobild på Emil och hans matte.

 

  

 

Idag har jag klippt lite runt ögonen på Emil.

Det går bättre och bättre, innan var det helt omöjligt,

visserligen rör han på sig lite, men det fungerar.

Får kanske klippa lite till i morgon.

 

    

 

Vov vov vinkar Emil med ena tassen till alla snälla..


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Detta är Emil, denna bloggen ska handla om honom, han är en Dvärgschnauzer. Här är han 8 veckor o 4 dagar, Han är född: 2 september 2014

Emil, bara Emil..

  Emil 3 månader & nytrimmad.   Den 2 december 2014

 

GästBok

Jag brukar stänga av så det inte går att skriva kommentarer i bloggen, men tänkte testa att ha en GästBok här som den som vill kan skriva i, men  jag vill bara ha snälla kommentarer, tips och liknande. Elaka/onda och missunnsamma personer får gärna hålla sig borta från denna blogg som är hunden Emils.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards