hunden-emilsliv

Direktlänk till inlägg 10 september 2015

Åh kolla - kor.. *s*

Av hunden-emilsliv - 10 september 2015 17:19


 



 


En bild på ljushuvudet Emil *s*



Emil tycker om att titta på TV ibland, speciellt djurprogram..

Han brukar står så här och titta, fast ibland sätter han sig bredvid mig i soffan.


   


Här sitter Emil som ett ljus i kyrkan, eller hur man säger.. *s*

och vad tittar han på??


 


Kossor..

någon tittar visst tillbaks *s*


Han har sett kor förr,

men inte dessa och dessutom gick vi en runda vi inte gått förr,

jo jag har gått där många gånger, men första gången för Emil men inte sista..



Hej hej alla snälla, vovvar Emil och vinkar med ena tassen..


   

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av hunden-emilsliv - 21 september 2015 15:51

      Emil är en söt lite hund som tar den platsen han vill ha för stunden, var den än är..     Förra veckan satte han sig på min stol när jag bara skulle göra en sak och lämnade den utan att sätta in den.   Dagen efter..  ...

Av hunden-emilsliv - 12 september 2015 16:21

      I går på ena promenaden så stötte vi på den här snoken, den låg på vägen. Emil verkade inte alls märka ormen på vägen utan gick förbi, själv hajade jag till och undrade vad det var för något.   Ormen såg död ut.. men jag tog ...

Av hunden-emilsliv - 11 september 2015 21:13



        En nyfiken Emil.. Ja, vad tittar han på *s*.. Vink vink alla snälla vovvar Emil..   ...

Av hunden-emilsliv - 9 september 2015 17:06

    Sex månader sen jag skrev här inne på Emils blogg. Våran Bäääbisen har blivit stor.           Bilderna ovan och under är tagna i slutet av mars.         Här är bilderna ovan och under tagna i april.         ...

Av hunden-emilsliv - 3 mars 2015 16:21

      Nästan en månad sen jag skrev här i denna bloggen. Tiden går som sagt väldigt fort hemma hos oss *s*.   Liten Emil börjar bli rätt stor även om han inte är helt fullvuxen den lille skiten.    6 månader fyllde han i går, hipp hi...

Presentation


Detta är Emil, denna bloggen ska handla om honom, han är en Dvärgschnauzer. Här är han 8 veckor o 4 dagar, Han är född: 2 september 2014

Emil, bara Emil..

  Emil 3 månader & nytrimmad.   Den 2 december 2014

 

GästBok

Jag brukar stänga av så det inte går att skriva kommentarer i bloggen, men tänkte testa att ha en GästBok här som den som vill kan skriva i, men  jag vill bara ha snälla kommentarer, tips och liknande. Elaka/onda och missunnsamma personer får gärna hålla sig borta från denna blogg som är hunden Emils.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards